Počet záznamov: 1
Prečo učím CLIPS, aj keď sa to zdá mnohým staromódne
- Title
Názov Prečo učím CLIPS, aj keď sa to zdá mnohým staromódne Autorské údaje Eva Rakovská Autor Rakovská Eva EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument 2nd International Conference on Open Source Tools in Computer Science University Education : Conference Proceedings. S. 63-69. - Žilina : University of Žilina, 2022 ; 2nd International Conference on Open Source Tools in Computer Science University Education / Bálint Vojtech ; Kaukič Michal. ISBN 978-80-554-1941-1 Poznámky Abstrakt. - Erasmus + nr. 2019-1-PL01-KA203-065564 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá inteligencia umelá * programovanie * učenie strojové * jazyky programovacie * vzdelávanie vysokoškolské Anotácia V rámci študijného programu Hospodárska informatika je potrebné sa zaoberať aj významom využívaním umelej inteligencie v praxi. Príspevok ukazuje aké miesto majú aj deklaratívne programovacie jazyky v pochopení umelej inteligencie, ktorá nie je iba strojové učenie ako sa často v dnešnej dobe prezentuje. Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00032-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 10.6 MB z IP adresy SEK po prihlásení Country of Edition Slovak Republic systematics 631 - Poľnohospodárstvo článok
Retail manažment bioproduktov [elektronický zdroj]Author infoVanda Lieskovská a kol.AuthorLieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHFCo-authorsMegyesiová Silvia EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHFAndrejkovič Marek EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHFHajduová Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHFAnother authorsChajdiak Jozef (Recenzent)Polák Matej (Recenzent) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHFCorporationIssue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2012. - CD-ROM [234 s., 10,25 AH]ISBN978-80-225-3387-4Výstup z projektuVEGA 1/0906/11 Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazcaNoteVEGA 1/0906/11. - APVV 0040-09Document kindmonographsLanguageSlovakCountry of EditionSlovak Republicsystematics631 - PoľnohospodárstvoKeywordsmanažment produktový * marketing environmentálny * rozvoj trvalo udržateľný * kvalita života * zodpovednosť spoločenská * kvalita výrobkov * prostredie životné * starostlivosť o zdravie * výrobky poľnohospodárske * výrobky rastlinné * výrobky živočíšne * poľnohospodárstvo alternatívne * produkcia * predaj * spotreba potravín * ekológia * bioprodukty * potraviny * retailing * maloobchod * reťazce obchodné * správanie spotrebiteľa * analýza trhu * zákazníci * konkurencia * trh potravinový * marketing mix * značky výrobkov * logo * politika cenová * distribúcia * komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * vzťahy s verejnosťou * predaj priamy * marketing priamy * prieskum * merchandisingPublic work categoryScientific monography issued in home editorshipsDatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
Počet záznamov: 1