Počet záznamov: 1  

Ein Vergleich der Kostenfaktoren von B2B Unternehmen - Online-geschäft vs. stationäres Geschäft

  1. Názov Ein Vergleich der Kostenfaktoren von B2B Unternehmen - Online-geschäft vs. stationäres Geschäft
    Preklad názvuPorovnanie nákladových faktorov B2B spoločností - online podnikanie vs. kamenný obchod
    Autorské údajeTobias Barthelt, Peter Markovič
    Autor Barthelt Tobias EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. S. 131-149. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lacko Roman ; Pavolová Henrieta ; Pollák František ; Szajt Marek ; Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 Konferencia. ISBN 978-80-225-5057-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá náklady * obchod * obchod elektronický * obchod zahraničný * obchod zásielkový * predaj * predaj zásielkový * predajne
    AnotáciaDistribučné spoločnosti sú čoraz väčšou výzvou pre online obchody, aplikácie, alebo elektronické obstarávanie predaja produktov na trhu. Často sa predpokladá, že online podnikanie je menej finančne náročné. Napríklad prevádzka s predajnými silami je nákladná. Je však badateľné, že online podnikanie tiež tvorí značné náklady. Najmä plánovanie, zriadenie a prevádzka internetového obchodu spôsobuje vysoké náklady. Tiež vývoj aplikácie si vyžaduje značné náklady. Iba riešenia elektronického obstarávania sú pomerne lacné.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00131-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF532.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.