Počet záznamov: 1  

Analysis of Consumer Preference in the Specific Terms of Sale

  1. Názov Analysis of Consumer Preference in the Specific Terms of Sale
    Preklad názvuAnalýza preferencií spotrebiteľa v špecifických podmienkach predaja
    Autorské údajeNina Kocúrová, Zuzana Hajduová, Vladislav Laskovský
    Autor Kocúrová Nina EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Spoluautori Hajduová Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Laskovský Vladislav
    Zdrojový dokument Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. S. 186-194. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lacko Roman ; Pavolová Henrieta ; Pollák František ; Szajt Marek ; Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 Konferencia. ISBN 978-80-225-5057-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá preferencie * preferencie spotrebiteľské * spotrebitelia * nákup * kôš spotrebný * podpora predaja * stratégia obchodná
    AnotáciaCieľ každého obchodu je dosahovať zisk predajom svojich produktov, alebo služieb. Je dôležité poznať potreby cieľového trhu a uspokojovať potreby zákazníkov efektívnejšie než konkurencia. Maloobchodné predajné stratégie, ktoré by mali viesť k podpore predaja.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00131-011, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 728.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.