Počet záznamov: 1
Online Marketing Communication As a Key Tool to Capture the Attention of Generation Z
Názov Online Marketing Communication As a Key Tool to Capture the Attention of Generation Z Preklad názvu Online marketingová komunikácia ako kľúčový nástroj upútania pozornosti generácie Z Autorské údaje Lucia Šujanská, Margaréta Nadányiová Autor Šujanská Lucia Spoluautori Nadányiová Margaréta Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum. Vol. 16, no. 2 (2022), pp. 81-90. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2022. ISSN 2585-7258 DOI 10.26552/ems.2022.2.81-90 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia marketingová * generácie * marketing elektronický * influencer marketing * siete sociálne Anotácia Hlavným cieľom príspevku je analýza využívania online marketingovej komunikácie v podmienkach Slovenska a jej vnímania z pohľadu Generácie Z. To zahŕňa poskytnutie teoretických východísk a rozboru online marketingovej komunikácie z pohľadu slovenských a zahraničných autorov. Dôležitým zdrojom sekundárnych údajov bol vedecký výskum, výročná správa spoločností, štatistika databáz a vydané odborné publikácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 319.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1