Počet záznamov: 1
Application of Marketing Principles for HEIs: A Perspective of Pakistani Universities
Názov Application of Marketing Principles for HEIs: A Perspective of Pakistani Universities Súbežný názov Uplatňovanie marketingových princípov na vysokoškolských inštitúciách: pohľad na pakistanské univerzity Autorské údaje Ayesha Zafar, Musa Mazhar, Yahya Sultan Ijaz Autor Zafar Ayesha Spoluautori Mazhar Musa Sultan Ijaz Yahya Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 1 (2023), s. 36-55. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2023.18.1.4 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * marketing elektronický * inštitúcie vzdelávacie * školy vysoké * univerzity * budovanie značky * stratégia marketingová * študenti * Pakistan Anotácia Táto štúdia sa zameriava na uplatňovanie marketingových princípov pre inštitúcie vyššieho vzdelávania na pakistanských univerzitách. Štúdia sa začína prehľadom súčasných marketingových postupov v sektore vysokoškolského vzdelávania a analyzuje výzvy, ktorým vysokoškolské inštitúcie čelia pri získavaní a udržiavaní študentov. Metodika výskumu zahŕňa kombináciu kvalitatívnych a kvantitatívnych techník zberu údajov, ako sú prieskumy a rozhovory so zainteresovanými stranami. Na základe zistení sa navrhujú marketingové odporúčania, ktoré zahŕňajú segmentáciu cieľových skupín, identifikáciu jedinečných predajných ponúk, rozvoj komunikačných kanálov a implementáciu a hodnotenie marketingového plánu. Zahrnuté je aj využívanie nástrojov digitálneho marketingu, ako je optimalizácia pre vyhľadávače a marketing na sociálnych sieťach s cieľom zvýšiť viditeľnosť a povedomie o značke vysokej školy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
článok
Počet záznamov: 1