Počet záznamov: 1
Úloha a využitie sociálnych médií v marketingu
Názov Úloha a využitie sociálnych médií v marketingu : diplomová práca Autorské údaje Natália Mačingová, školiteľ: Mária Ria Janošková Autor Mačingová Natália Ďalší autori Janošková Mária Ria (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2023. - 73 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 927022
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.9 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1