Počet záznamov: 1
Loyalty Programmes and Their Specifics in the Chinese Hospitality Industry - Qualitative Study
Názov Loyalty Programmes and Their Specifics in the Chinese Hospitality Industry - Qualitative Study Preklad názvu Vernostné programy a ich špecifiká v čínskom pohostinskom priemysle - kvalitatívna štúdia Autorské údaje Katarína Gubíniová, Thorsten Robert Moller, Silvia Trel’ová, Malgorzata Agnieszka Jarossová Autor Gubíniová Katarína Spoluautori Moller Thorsten Robert Trel’ová Silvia Jarossová Malgorzata Agnieszka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Administrative Sciences. Vol. 13, no. 6 (2023), pp. 1-12. - Basel : MDPI. ISSN 2076-3387 DOI 10.3390/admsci13060152 Poznámky Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Švajčiarsko Heslá pohostinstvo * programy vernostné * konkurencieschopnosť * zákazníci * benefity * správanie spotrebiteľa * ruch cestovný * hotely * stratégia marketingová * prieskum * Čína Anotácia Cieľom príspevku je identifikovať, ktoré aspekty vernostného programu v pohostinstve sú pre čínskych zákazníkov vnímané ako atraktívne. Integrácia vernostných programov do systému marketingového riadenia. Snaha o udržanie zákazníkov prostredníctvom vernostných programov. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00253-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 283.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1