Počet záznamov: 1
Educational Marketing Tools on the Way to Costumer: Analogies with Approaches in Technical Systems Description
SYS 0297664 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502084002.0 017 70
$a 10.1051/e3sconf/202345604001 $2 DOI 035 $a 1106638 $2 CREPC2 100 $a 20231214d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a FR 200 1-
$a Educational Marketing Tools on the Way to Costumer: Analogies with Approaches in Technical Systems Description $f Nadiia Artyukhova, Artem Artiukhov, Róbert Rehák, Tetiana Vasylieva 301 $a VEGA 1/0392/23 330 $a Článok sa zaoberá vytvorením "škatuľového" modelu na popis nemateriálneho komplexu "marketing vzdelávacích služieb" -"univerzita" analogicky s popisom technických systémov. „Krabicový“ prístup bol študovaný v rôznych odvetviach vrátane marketingu. Štúdie ukázali, že napriek podobnosti názvov „škatuľkový“ prístup pri popise marketingových stratégií nedokáže úplne vysvetliť mechanizmus vplyvu poskytovateľa vzdelávacích služieb (univerzity) na zákazníka. Výsledky bibliometrickej analýzy pre otázky „trh vzdelávania“, „neuromarketing“ a „marketing vzdelávania“ ukázali, že proces marketingu vzdelávacích produktov prebieha v smere od „dodávateľa“ služieb k „dodávateľovi“ služieb. . Táto vlastnosť bola braná do úvahy pri popise vzdelávacieho marketingového komplexu pomocou „krabicového“ prístupu. Pokúšame sa opísať každú charakteristiku modelu „bielej“ krabice, ktorá sa týka komplexného „marketingu vzdelávacích služieb“ – „univerzity“. V priebehu popisu sa zistilo, že „krabicový“ model by mal byť doplnený o bloky pre komplexné testovanie a parametrickú identifikáciu výstupných parametrov modelu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0297638 $1 011 $a 2267-1242 $1 200 1 $a 3rd International Interdisciplinary Scientific Conference “Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects” 2023 $b elektronický zdroj $e London, UK, October 14-15, 2023 $v Pp. 1-16 $1 210 $a Les Ulis $c Édition Diffusion Presse Sciences $d 2023 $1 215 $a [1000 s.] $1 710 12 $a Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects 2023 $b International Interdisciplinary Scientific Conference $d 3. $e London, United Kingdom $f 14.-15.10.2023 541 1-
$a Vzdelávacie marketingové nástroje na ceste k zákazníkovi: analógie s prístupmi v popise technických systémov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0089890 $a Artyukhova $b Nadiia $4 070 $9 25 701 -1
$3 eu_un_auth*0087387 $a Artiukhov $b Artem $f 1983- $p EUBOBFVIO $4 070 $9 25 $T Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania 701 -1
$3 eu_un_auth*0018218 $a Rehák $b Róbert $f 1984- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0064580 $a Vasylieva $b Tetiana $4 070 $9 25 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20231214 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1