Počet záznamov: 1
Understanding the Essence of Immersive Marketing for Educational Services and Knowledge Transfer
Názov Understanding the Essence of Immersive Marketing for Educational Services and Knowledge Transfer Preklad názvu Pochopenie podstaty imerzného marketingu pre vzdelávacie služby a prenos znalostí Autorské údaje Nadiia Artyukhova, Artem Artiukhov, Róbert Rehák, Serhiy Lyeonov Autor Artyukhova Nadiia Spoluautori Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Lyeonov Serhiy Zdrojový dokument 3rd International Interdisciplinary Scientific Conference “Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects” 2023 : London, UK, October 14-15, 2023. Pp. 1-15. - Les Ulis : Édition Diffusion Presse Sciences, 2023 ; Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects 2023 International Interdisciplinary Scientific Conference. ISSN 2267-1242 DOI 10.1051/e3sconf/202345604002 Poznámky VEGA 1/0392/23 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Francúzsko Heslá modely * vzdelávanie * marketing Anotácia Článok sa zaoberá tvorbou edukačných imerzívných marketingových modelov. Koncept imerzívneho marketingu zahŕňa multivektorovú interakciu interných a externých zainteresovaných strán vo fáze vytvárania „obalu“ vzdelávacieho programu. Imerzívny marketing sa realizuje zvnútra univerzity za pomoci influencerov (študentov, ktorí sa podieľajú na spoločnej príprave vzdelávacích scenárov vo virtuálnom alebo reálnom interaktívnom prostredí), ako aj zvonku vďaka účasti externých zainteresovaných strán na formovaní. imidžu vzdelávacieho programu. Príspevok analyzuje rôzne modely marketingového mixu, marketingové „tipy“ pre Gen Z, Gen Z a Gen Alpha, ako aj možnosti vytvorenia interaktívneho vzdelávacieho prostredia v ére totálnej digitalizácie. Prvky, ktoré poskytujú pohlcujúci prenos vedomostí pri získavaní potenciálnych zákazníkov vzdelávacích služieb, sú vybrané z modelov marketingového mixu, marketingových „tipov“ a charakteristík vzdelávacieho prostredia. Bol navrhnutý prístup „Mix – Tips – Transformation“ (MTT), ktorý sa pretransformoval do konceptu imerzívneho marketingu „Emócie – pocity – zmysly – prostredie“ (EFSE). Koncept imerzívneho marketingu EFSE vám umožňuje pokryť všetky vektory interakcie medzi zainteresovanými stranami vzdelávacieho programu a ponúknuť viacúrovňový model imerzívneho marketingu. Efektívnosť modelu EFSE a jeho prvkov (vrátane viacrozmerného imerzívneho marketingového modelu) môžu neskôr potvrdiť alebo vyvrátiť výsledky prieskumov a testovania výkonnosti v rámci reťazca „testovanie jednotiek – kontrola kvality – zabezpečenie kvality“. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00514-003, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 667.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1