Počet záznamov: 1
Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť v luxusnom segmente
SYS 0298664 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074530.5 035 $a 1126439 $2 CREPC2 100 $a 20240123d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť v luxusnom segmente $d Social Responsibility and Sustainability in the Luxury Segment $f Monika Matušovičová 301 $a VEGA 1/0398/22 330 $a Luxusné značky sa v súčasnosti intenzívnejšie zameriavajú na zavádzanie udržateľných praktík do svojich obchodných modelov. V podmienkach obrovskej konkurencie je nevyhnutné, aby luxusné značky mali plne udržateľnú a transparentnú obchodnú stratégiu. Definovanie hlavných výziev a príležitostí pre luxusné značky v oblasti udržateľnosti. Prezentácia prípadovej štúdie značky Hermès, na príklade ktorej sú identifikované a charakterizované vybrané nástroje, ktoré spoločnosť využíva pri tvorbe a implementácii stratégie udržateľnosti a sociálnej zodpovednosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0298588 $1 010 $a 978-80-225-5091-8 $1 200 1 $a Významné aspekty udržateľného rozvoja II. $e zborník vedeckých statí $f zborník zostavili: Malgorzata A. Jarossová, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Małgorzata Krzywonos, Renáta Benda - Prokeinová $v S. 84-91 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 149 s. [11,10 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0053834 $a Jarossová $b Malgorzata Agnieszka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0050109 $a Krzywonos $b Małgorzata $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0068233 $a Benda-Prokeinová $b Renata $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*0045299 $a zodpovednosť podniku spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*0080874 $a modely obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049024 $a Matušovičová $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1967- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240123 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1