Počet záznamov: 1  

Tvorba marketingového mixu v kontexte interkultúrnych rozdielov

  1. Názov Tvorba marketingového mixu v kontexte interkultúrnych rozdielov : bakalárska práca
    Autorské údajeDaniela Uličná, školiteľ: Aneta Bobenič Hintošová
    Autor Uličná Daniela
    Ďalší autori Bobenič Hintošová Aneta (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2024. - 57 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra929770

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce11.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.