Počet záznamov: 1
Tvorba marketingového mixu v kontexte interkultúrnych rozdielov
Názov Tvorba marketingového mixu v kontexte interkultúrnych rozdielov : bakalárska práca Autorské údaje Daniela Uličná, školiteľ: Aneta Bobenič Hintošová Autor Uličná Daniela Ďalší autori Bobenič Hintošová Aneta (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2024. - 57 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 929770
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 11.5 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1