Počet záznamov: 1
Selected Creative Methods for Generating Ideas in Digital Marketing
SYS 0303959 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20241125113827.6 035 $a 1254232 $2 CREPC2 100 $a 20240904a2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Selected Creative Methods for Generating Ideas in Digital Marketing $f Simona Balaščáková 301 $a VEGA 1/0392/23 330 $a Tento výskumný dokument skúma kreatívne metódy pri vytváraní nových nápadov s hlavným zameraním na porovnanie a hodnotenie dvoch významných prístupov: brainstorming a brainwriting. Príspevok systematicky analyzuje oba procesy s cieľom identifikovať konkrétne situácie, v ktorých jedna metóda prevyšuje druhú. Kľúčové oblasti, v ktorých každá metóda vyniká, sú prezentované na základe hodnotenia efektívnosti, participácie a rýchlosti generovania nápadov. Výsledky príspevku poskytujú podrobné usmernenia a odporúčania pre efektívne využitie brainstormingu a brainstormingu v závislosti od kontextu a charakteru tvorivej úlohy. Prispieva tak k lepšiemu pochopeniu optimálneho využitia týchto kreatívnych metód v priemyselnom, vzdelávacom a inovačnom prostredí. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0303199 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 17, č. 1 (2024), s. 4-10 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2024 541 1-
$a Vybrané kreatívne metódy na generovanie nápadov v digitálnom marketingu 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001325 $a brainstorming 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita 700 -1
$3 eu_un_auth*0089688 $a Balaščáková $b Simona $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1999- $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240904 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1