Počet záznamov: 1
Performance of Digital Content Distribution Channels
SYS 0305741 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20241219102752.5 035 $a 1267947 $2 CREPC2 100 $a 20241219a2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a BG 200 1-
$a Performance of Digital Content Distribution Channels $f Simona Balaščáková 301 $a VEGA 1/0392/23 330 $a Cieľom článku je zhodnotiť teoretické základy digitálneho marketingu s dôrazom na distribučné kanály digitálneho obsahu. Štúdia kombinuje kritický pohľad na existujúce teoretické rámcové modely s analýzou súčasných trendov a praktík digitálneho marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277316 $1 011 $a 2534-997X $1 011 $a 2534-8582 $1 200 1 $a International Scientific Journal Industry 4.0 $v Vol. 9, no. 4 (2024), pp. 143-144 $1 210 $a Sofia $c Scientific-Technical Union of Mechanical Engineering Industry 4.0 541 1-
$a Výkonnosť distribučných kanálov digitálneho obsahu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001721 $a distribúcia informácií 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*0073334 $a prostredie virtuálne 700 -1
$3 eu_un_auth*0089688 $a Balaščáková $b Simona $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1999- $q I $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20241219 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1