- Vývoj elektronických cenoviek neustáva
Počet záznamov: 1  

Vývoj elektronických cenoviek neustáva

  1. Názov Vývoj elektronických cenoviek neustáva
    Autorské údajePeter Kapitán
    Autor Kapitán Peter
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 81 (1-2) (2025), s. 44-45. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá technológie obchodné * technológie nové * digitalizácia * vybavenosť obchodná * tvorba cien * hardvér * implementácia
    AnotáciaPredvídať chute a nálady spotrebiteľov či obchodníkov na Slovensku je vôbec jedna z najnáročnejších prognostických disciplín. Na jednej strane sa hovorí, že ľudia sú skôr konzervatívni a len neradi skúšajú nové veci, no na druhej strane napríklad v alternatívnych spôsoboch platenia patria obyvatelia Slovenska medzi svetovú špičku. Rozporuplné emócie vládnu aj v diskusii o elektronických cenovkách. Kým jedni za nimi vidia viac marketing a okázalú frajerinu, iní sú presvedčení o tom, že prechod k digitalizácii nielen šetrí lesy, ale pomáha aj zefektívniť fungovanie obchodu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2025: 81

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.