Počet záznamov: 1  

Industrial marketing management

  1. Názov Industrial marketing management : a strategic view of business markets
    Autorské údajeMichael D. Hutt, Thomas W. Speh
    Autor Hutt Michael D.
    Spoluautori Speh Thomas W.
    Vydavateľské údajeChicago : The Dryden Press , 1984. - 632 s.
    Vydanie2. ed.
    Edícia The Dryden press series in marketing
    ISBN0-03-069307-1
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 338.45 - Priemysel. Ekonomika priemyslu
    Heslá priemysel * marketing manažment * obchod * podnikanie * trh * spotreba * kúpa * organizácia * podnik * stratégia marketingová * riadenie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra748742

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    748742SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.