Počet záznamov: 1
Industrial marketing management
Názov Industrial marketing management : a strategic view of business markets Autorské údaje Michael D. Hutt, Thomas W. Speh Autor Hutt Michael D. Spoluautori Speh Thomas W. Vydavateľské údaje Chicago : The Dryden Press , 1984. - 632 s. Vydanie 2. ed. Edícia The Dryden press series in marketing ISBN 0-03-069307-1 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 338.45 - Priemysel. Ekonomika priemyslu Heslá priemysel * marketing manažment * obchod * podnikanie * trh * spotreba * kúpa * organizácia * podnik * stratégia marketingová * riadenie Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 748742
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 748742 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1