Počet záznamov: 1
Vybrané problémy medzinárodného marketingu
Názov Vybrané problémy medzinárodného marketingu Autorské údaje Eduard Urban a kolektív Autor Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Ferenčíková Soňa EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Nguyen Cong Ai EUB - Ekonomická univerzita v Bratislave Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm , 1998. - 341 s. ISBN 80-225-0837-3 Druh dokumentu skriptá Jazyk dokumentu slovenčina, francúzština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * investície priame zahraničné * trh zahraničný * joint ventures * spolupráca medzinárodná * štúdie prípadové * ceny * politika cenová * tvorba cien * komunikácia * reklama * prostriedky reklamné * médiá * marketing priamy * politika personálna * zdroje ľudské * štruktúra organizačná * firmy * organizácie Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 2, prezenčne 1 Signatúra 753941-753943
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 753941 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 753942 SEK Sklad knižničného fondu voľný 753943 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1