Počet záznamov: 1
Tvorba investičního marketingu
SYS r000666 LBL ^^^^^naa^^2200301^^^450^ 005 20221205080114.2 100 $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Tvorba investičního marketingu $f J. Kubík 330 $a Návrh metodických krokov pri tvorbe investičného marketingu (IM), ktorý sa orientuje nie na spotrebný tovar, ale na výrobky určené na výrobnú spotrebu a služby, ktoré výrobky budú plniť. Podstata IM - uspokojiť zákazníka investičnými statkami tak, aby mohol budovať svoju výrobnú základňu podľa potrieb. Postup tvorby metodiky IM. Prvky ovplyvňujúce inováciu výrobnej základne. Model matice IM. 463 -1
$1 200 1 $a Moderní řízení $v Č. 8 (1993), s. 16-18 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a investície $9 eu_un_auth*h0002544 610 1-
$a spotreba výrobná 610 1-
$a služby $9 eu_un_auth*h0005745 610 1-
$a základňa výrobná $9 eu_un_auth*h0007380 610 1-
$a inovácia $9 eu_un_auth*h0002488 610 1-
$a investície výrobné $9 eu_un_auth*h0002561 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$a Kubík $b J. $3 eu_un_auth*p0012816 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1