Počet záznamov: 1
Tvorba investičního marketingu
Názov Tvorba investičního marketingu Autorské údaje J. Kubík Autor Kubík J. Zdrojový dokument Moderní řízení. Č. 8 (1993), s. 16-18 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * investície * spotreba výrobná * služby * základňa výrobná * inovácia * investície výrobné Anotácia Návrh metodických krokov pri tvorbe investičného marketingu (IM), ktorý sa orientuje nie na spotrebný tovar, ale na výrobky určené na výrobnú spotrebu a služby, ktoré výrobky budú plniť. Podstata IM - uspokojiť zákazníka investičnými statkami tak, aby mohol budovať svoju výrobnú základňu podľa potrieb. Postup tvorby metodiky IM. Prvky ovplyvňujúce inováciu výrobnej základne. Model matice IM. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1