Počet záznamov: 1  

Úloha prieskumu trhu v podniku.

  1. Názov Úloha prieskumu trhu v podniku.
    Autorské údajeJ. Karvaš
    Autor Karvaš J.
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Č. 11-12 (1992), s. 21-27
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá prieskum trhu * marketing * podnik * zdroje informácií * dopyt * informácie * prognózovanie
    AnotáciaObsah a úlohy prieskumu trhu. Zdroje získavania informácií pre marketingové rozhodnutia. Postup pri prieskume trhu. Jednotlivé etapy: identifikácia problému a stanovenie cieľa prieskumu, základný prieskum trhu, formálny prieskum trhu. Prieskum zameraný na odhad dopytu. Faktory, ovplyvňujúce podiel firmy na trhu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.