Počet záznamov: 1  

Ani reklama nie je všemohúca

  1. SYSr015306
    LBL
      
    ^^^^^naa^^2200313^^^450^
    005
      
    20221205090913.0
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Ani reklama nie je všemohúca $e Ako na Slovensku rozdeliť päť Fordových dolárov? $f Peter Filo
    330
      
    $a Reklama, podpora predaja, propagácia (promotion) - fungovanie týchto zložiek marketingového procesu. Nízka obratovosť v reklamnom priemysle na Slovensku. Rezervy reklamného priemyslu. Výdavky na reklamu. Marketing mix a jeho štyri veličiny tzv. 4 P - výrobok (product), cena (price), podpora predaj (promotion) a odbytové kanály (place).
    463
    -1
    $1 200 1 $a Slovenský Profit $v Roč. 2, č. 24 (1994)
    463
    -1
    $1 200 1 $a Profit Extra $v s. 27 $1 207 $a Roč. 2, č.24, s.27, 1 graf. (1994)
    610
    1-
    $a reklama $9 eu_un_auth*h0005305
    610
    1-
    $a propagácia $9 eu_un_auth*h0005138
    610
    1-
    $a predaj $9 eu_un_auth*h0004797
    610
    1-
    $a marketing mix $9 eu_un_auth*h0003220
    610
    1-
    $a distribúcia $9 eu_un_auth*h0001720
    610
    1-
    $a odbyt $9 eu_un_auth*h0003920
    610
    1-
    $a Slovensko $9 eu_un_auth*h0005739
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066934 $a Filo $b Peter $f 1958- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.