Počet záznamov: 1
Ani reklama nie je všemohúca
SYS r015306 LBL ^^^^^naa^^2200313^^^450^ 005 20221205090913.0 100 $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Ani reklama nie je všemohúca $e Ako na Slovensku rozdeliť päť Fordových dolárov? $f Peter Filo 330 $a Reklama, podpora predaja, propagácia (promotion) - fungovanie týchto zložiek marketingového procesu. Nízka obratovosť v reklamnom priemysle na Slovensku. Rezervy reklamného priemyslu. Výdavky na reklamu. Marketing mix a jeho štyri veličiny tzv. 4 P - výrobok (product), cena (price), podpora predaj (promotion) a odbytové kanály (place). 463 -1
$1 200 1 $a Slovenský Profit $v Roč. 2, č. 24 (1994) 463 -1
$1 200 1 $a Profit Extra $v s. 27 $1 207 $a Roč. 2, č.24, s.27, 1 graf. (1994) 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a propagácia $9 eu_un_auth*h0005138 610 1-
$a predaj $9 eu_un_auth*h0004797 610 1-
$a marketing mix $9 eu_un_auth*h0003220 610 1-
$a distribúcia $9 eu_un_auth*h0001720 610 1-
$a odbyt $9 eu_un_auth*h0003920 610 1-
$a Slovensko $9 eu_un_auth*h0005739 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*p0066934 $a Filo $b Peter $f 1958- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1