Počet záznamov: 1
Conjoint analýza
Názov Conjoint analýza Autorské údaje L. Svoboda Autor Svoboda Libor Zdrojový dokument Acta oeconomica pragensia. Roč. 3, č. 1 (1995), s. 193-204 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika Heslá analýza conjoint * metódy štatistické * stratégia marketingová * analýza regresná * údaje štatistické * preferencie spotrebiteľské Anotácia Conjoint analýza je názov pre skupinu metód, ktorá sa zaoberá určením preferencií, ktoré spotrebitelia prikladajú rôznym vlastnostiam nejakého výrobku. Vývoj metódy a jej aplikácia. Rôzne prístupy k získaniu východiskových údajov pre analýzu: matica kompenzácie, metóda plného profilu, adaptívny postup. Regresná analýza a jej aplikácia v procese analýzy dát pri conjoint analýze. Použitie analýzy pri marketingovej stratégii. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1