Počet záznamov: 1
Marketing nákupu
Názov Marketing nákupu Autorské údaje Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 8, č. 2 (1997), s. 32-33. - Bratislava : INFORMEX, 1997 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing nákupný * nákup * distribúcia * podnik * dodávatelia * zákazníci * ponuka * výskum trhu * segmentácia trhu * Slovensko Anotácia Postavenie nákupu v podniku. Analógia medzi marketingom a nákupom. Strategická úloha nákupu. Koncepcia marketingu nákupu. Ciele marketingu nákupu. Prostriedky marketingu nákupu. Segmentácia trhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 1-3
článok
Počet záznamov: 1