Počet záznamov: 1
Účinnosť reklamy závisí od mnohých faktorov
SYS r025885 LBL 01493naa^^2200313^^^450 005 20230522135948.6 100 $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Účinnosť reklamy závisí od mnohých faktorov $e Pre propagáciu produktu si treba vybrať vhodné médiá $f Dagmar Klepochová 330 $a Účinnosť reklamy - vzťah medzi vytýčeným reklamným cieľom a jeho splnením. Ekonomické ciele účinnosti reklamy. Reklamné kampane. Vhodnosť médií pre propagáciu určitého produktu. Výskum médií. Výskum účinnosti reklamných prostriedkov. Cenník vysielania reklamných šotov v SR. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s121312 $1 200 1 $a Merkúr $e mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame $v Roč. 4, č. 2 (1997), s. 44-45 $1 210 $a Bratislava $c Spoločnosť 7 PLUS $d 1997 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a prostriedky reklamné $9 eu_un_auth*h0005171 610 1-
$a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368 610 1-
$a kampane reklamné $9 eu_un_auth*h0002650 610 1-
$a propagácia $9 eu_un_auth*h0005138 610 1-
$a výrobky $9 eu_un_auth*h0007162 610 1-
$a prieskum spotrebiteľský $9 eu_un_auth*h0004950 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $f 1968- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1