Počet záznamov: 1  

Paradigma transformačního procesu. 2

  1. SYSr026975
    LBL
      
    ^^^^^naa^^2200241^^^450^
    005
      
    20230607100419.9
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Paradigma transformačního procesu. 2 $f Alois Glogar
    330
      
    $a Kritická sebareflexia vývoja marketingu v Českej republike. Charakteristika podmienok úspešného transferu marketingu a úspešnej transformácie marketingu do českého prostredia. Podmienky a úlohy budúcej fázy transformačného marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s121307 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis České marketingové společnosti $v Roč. 8, č. 2 (1997), s. 14-15 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 1997
    610
    1-
    $a Česko $9 eu_un_auth*h0001544
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a transformácia $9 eu_un_auth*h0006594
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $a Glogar $b Alois $3 eu_un_auth*p0033725 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.