Počet záznamov: 1  

Zásady efektívneho obchodného rokovania

  1. Názov Zásady efektívneho obchodného rokovania
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 8, č. 3 (1997), s. 19. - Bratislava : INFORMEX, 1997
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá rokovania obchodné * komunikácia * kreativita * asertivita * marketing * manažéri * partneri obchodní * stratégia marketingová
    AnotáciaObchodné rokovanie - špeciálny typ kreatívnej komunikácie. Jeho úspešnosť je priamo podmienená schopnosťou kreatívne komunikovať. Zásady efektívneho obchodného rokovania.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 02354-001, dokument vo fonde SEK
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.