Počet záznamov: 1
Humor v reklame... alebo Keď humorné znamená dobré
Názov Humor v reklame... alebo Keď humorné znamená dobré Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 8 (August 1997), s. 28-29. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * marketing * humor * podpora predaja * psychológia reklamy * médiá Anotácia Využívanie humoru v reklame a vplyv na jej sledovanosť. Výsledky prieskumov obľúbenosti reklamy obsahujúcej prvky humoru. Vplyv reklamy na podporu predaja. Využívanie humoru v rôznych typoh médií. Racionálny a emocionálny nákup podľa typov produktov. Prispôsobovanie humoru v reklame vnímaniu a psychológii zákazníka. Odpovede pracovníkov najväčších amerických reklamných agentúr na otázku, aký význam má humor v reklame v jednotlivých médiách. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 7-12
článok
Počet záznamov: 1