Počet záznamov: 1  

Marketing a řízení prodeje. Jak dokonale uspokojit zákazníky. 1

  1. Názov Marketing a řízení prodeje. Jak dokonale uspokojit zákazníky. 1
    Autorské údajeG.P. Boulden, V. Šafaříková
    Autor Boulden G.P.
    Spoluautori Šafaříková V.
    Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 6, č. 7-8 (Červenec 1997), s. 20-21. - Praha : QplusQ, 1997. ISSN 1210-4531
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá predaj * zákazníci * firmy * marketing * manažéri * vedenie * služby * kvalita * programy
    AnotáciaPraktické rady a prístupy k úspešnému vykonávaniu marketingu a predaja. Orientácia firiem na zákazníkov. Zavádzanie TCS (total customer satisfaction). Podpora vrcholového vedenia. Príklad prehlásení, ktorý prijalo vedenie firmy British Gas: Program starostlivosti o zákazníka - Cesta k dokonalosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.