Počet záznamov: 1
Pokladničné pásky ako marketingový nástroj
Názov Pokladničné pásky ako marketingový nástroj Autorské údaje M. Rážová Autor Rážová M. Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 11 (November 1997), s. 11. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podpora predaja * marketing * ÖMV * McDonald's * pokladnice kontrolné Anotácia Reklama na páskach registračných pokladníc. Podpora nových produktov spoločností ÖMV a McDonald's. Potlač a súťaž na páske. Súťaže o výhru na pokladničných páskach v McDonalde. Trojkombinácia reklamných foriem na páskach. Dôvod spôsobu komunikácie spoločnosti ÖMV formou potlače. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 7-12
článok
Počet záznamov: 1