Počet záznamov: 1  

Malá násobilka direkt marketingu

  1. Názov Malá násobilka direkt marketingu . 1
    Autorské údajeAlžbeta Vojtušová
    Autor Vojtušová Alžbeta
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 4 (Apríl 1998), s. 14. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * zákazníci * plán marketingový * stratégia marketingová
    AnotáciaOdpovede na otázky čo je direkt marketing. Názorné ukážky ako možno získať nových zákazníkov a zvýšiť obrat. Špecifiká direkt marketingu. Rozpoznanie profilu zákazníka. Plán reklamnej kampane. Marketingový program.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.