Počet záznamov: 1
Cieľavedomý rozvoj aktívneho zahraničného cestovného ruchu potrebuje marketingovú stratégiu
Názov Cieľavedomý rozvoj aktívneho zahraničného cestovného ruchu potrebuje marketingovú stratégiu Preklad názvu Purposeful development of in-coming foreign tourism needs marketing strategy Autorské údaje Marian Gúčik, Slavomíra Hudáková Autor Gúčik Marián Spoluautori Hudáková Slavomíra Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu. Roč. 31, č. 4 (1998), s. 195-209. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný aktívny * ruch cestovný zahraničný * stratégia marketingová * Slovensko * ruch cestovný medzinárodný * ponuka * konkurencia medzinárodná * motivácia * nástroje marketingové * koncepcie * Slovenská agentúra pre cestovný ruch Banská Bystrica Anotácia Vývoj cestovného ruchu na Slovensku od r. 1990. Silné a slabé stránky ponuky aktívneho zahraničného cestovného ruchu. Možnosti a ťažkosti na európskom trhu cestovného ruchu. Ciele marketingovej stratégie. Motivácia účastníkov cestovného ruchu. Slovenská agentúra pre cestovný ruch - nositeľ marketingovej stratégie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-4
článok
Počet záznamov: 1