Počet záznamov: 1
Telemarketing a nové technológie call centier
Názov Telemarketing a nové technológie call centier Autorské údaje Jaroslava Dzugasová Autor Dzugasová Jaroslava Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 5 (Máj 1999), s. 14. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá telemarketing * komunikácia marketingová * firmy * objednávky * technológie komunikačné * nástroje marketingové * zákazníci Anotácia Telemarketing ako základný nástroj marketingovej komunikácie. Telemarketingové oddelenia. Špecializované call centrá (CC) - obsluhy volaní, ktoré slúžia na hromadné spracovanie hovorov. Technológie call centier. Automatická distribúcia volaní - ACD. Systém dohľadu nad volaniami a ich správy - CMS. Systém CTI - systém prepojenia telekomunikačnej a výpočtovej techniky. Systémy IVR a WI. Prevádzkovanie call centier na Slovensku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-6
článok
Počet záznamov: 1