Počet záznamov: 1  

Public relations vstoupilo do 21. století!

  1. Názov Public relations vstoupilo do 21. století!
    Preklad názvuPublic relations has entered the 21st century!
    Autorské údajeVáclav Pavelka
    Autor Pavelka Václav
    Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 11 (1999), s. 26. - Praha : Strategie Praha, 1999. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá práca s verejnosťou * poradenstvo * konzultanti * podnik * internet * technológie komunikačné * Česko
    AnotáciaPráca s verejnosťou sa presúva do polohy strategického poradenstva. Význam komunikácie a public relations pre rozvoj podniku. Úlohy public relations konzultantov. Úzka súvislosť medzi reputáciou a finančnou výkonnosťou podniku. Fungovanie medzinárodného servisu public relations. Potreba poradenstva public relations versus internet a komunikačné technológie. Vývoj práce s verejnosťou v ČR.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 8-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.