Počet záznamov: 1
Reklamní léčba šokem
Názov Reklamní léčba šokem Preklad názvu Advertising shock therapy Autorské údaje Vlaďka Všetečková Autor Všetečková Vlaďka Zdrojový dokument Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 13 (27.3.2000), s. 34-35. - Praha : Mona, 2000. ISBN 1210-3756. ISSN 1210-3756 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * psychológia reklamy * taktika reklamy * metódy propagačné * techniky reklamné * agresia * humor * spoločnosť Anotácia Agresia a šok v reklame sú typické pre reklamu západnej euroamerickej kultúry. Psychologické aspekty agresie v reklame. Agresia ako spôsob dosiahnutia pôžitku. Agresia a humor v reklame. Niekoľko pohľadov na spoločenské dôsledky agresívnej či šokujúcej reklamy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 12-30 + 11 príl.
článok
Počet záznamov: 1