Počet záznamov: 1
Do minulosti sa pozerať nestačí, treba sa zahľadieť do budúcnosti
Názov Do minulosti sa pozerať nestačí, treba sa zahľadieť do budúcnosti Autorské údaje Ivan Perlaki Autor Perlaki Ivan Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 20 (17. mája 2000), s. 12A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.11 - Druhy a formy podnikov Heslá korporácie * firmy * stratégia podniková * paradigma * produkty * služby * prieskum trhu * zákazníci * vývoj podniku * svet Anotácia Priemerná dĺžka existencie najväčších svetových korporácií. Niektoré veľké firmy fungujú už viac ako sto rokov. Tri paradigmy v stratégii firmy - vzťah medzi minulosťou, prítomnosťou a budúcnosťou (tzv. výlet do budúcnosti), vzťah medzi úspešným produktom (službou) a úspešnou firmou, orientácia firmy na zákazníkov (prieskum trhu a identifikácia potrieb zákazníkov). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-20
článok
Počet záznamov: 1