Počet záznamov: 1
Carrefour chce byť slovenský
Názov Carrefour chce byť slovenský Autorské údaje Martin Augustín Autor Augustín Martin Zdrojový dokument Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 9 (september 2000), s. 16-18. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá maloobchod * spoločnosti nadnárodné * história * fúzie * stratégia marketingová * stratégia obchodná * hypermarkety * značky maloobchodné * siete obchodné * Carrefour Anotácia História spoločnosti Carrefour. Vývoj po fúzii so spoločnosťou Promodes. Súčasnosť Carrefouru. Politika spotrebiteľského správania sa v Carrefoure prispôsobuje každej krajine. Vzťahy s dodávateľmi. Strategické piliere spoločnosti Carrefour. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 7-12
článok
Počet záznamov: 1