Počet záznamov: 1  

Značka Carpathia chytá druhý dych

  1. Názov Značka Carpathia chytá druhý dych
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 9 (September 2000), s. 14. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * stratégia obchodná * sortiment výroby * Carpathia * Nestlé * značky výrobné * kampane reklamné
    AnotáciaPríprava novej marketingovej stratégie pre značku Carpathia, ktorá oslávi 125. výročie. História značky. Spojenie s Nestlé Food, s.r.o. Prievidza. Celková zmena positioningu. Investície do reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.