Počet záznamov: 1  

Moderní marketing výzva pro novou generaci marketingových manažérů

  1. Názov Moderní marketing výzva pro novou generaci marketingových manažérů
    Autorské údajeVladimír Brichta
    Autor Brichta Vladimír
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. Roč. 35, č. 11 (2000), s. 47-49. - Praha : Economia, 2000. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá riadenie podnikové * marketing * konkurencia * globalizácia * nástroje riadenia * technológie informačné * stratégia marketingová
    AnotáciaNová úloha marketingu v procese globálneho zápasu o formovanie nového trhového priestoru. Aplikácia e-businessu v podnikateľskej stratégii firmy. Využitie výhod informačných technológií. Operačný marketing. Riadenie marketingového mixu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.