Počet záznamov: 1  

Stratégia a reklamné predmety

  1. Názov Stratégia a reklamné predmety : prehlbujú vzťah s klientom i zákazníkom
    Autorské údajeZuzana Martinová
    Autor Martinová Zuzana
    Zdrojový dokument Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. Roč. 4, č. 9 (2000), s. 16. - Bratislava : SON MEDIA, 2000
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * psychológia predaja * psychológia reklamy
    AnotáciaReklamný predmet nie je len darčekom, ale i vecičkou s veľkým reklamným posolstvom. Dve skupiny reklamných predmetov. Správne načasovať a namieriť rozdávanie reklamných predmetov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 9-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.