Počet záznamov: 1
Stratégia a reklamné predmety
Názov Stratégia a reklamné predmety : prehlbujú vzťah s klientom i zákazníkom Autorské údaje Zuzana Martinová Autor Martinová Zuzana Zdrojový dokument Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. Roč. 4, č. 9 (2000), s. 16. - Bratislava : SON MEDIA, 2000 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * psychológia predaja * psychológia reklamy Anotácia Reklamný predmet nie je len darčekom, ale i vecičkou s veľkým reklamným posolstvom. Dve skupiny reklamných predmetov. Správne načasovať a namieriť rozdávanie reklamných predmetov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 9-12
článok
Počet záznamov: 1