Počet záznamov: 1  

Zážitok hosťa v pohostinskom zariadení

  1. Názov Zážitok hosťa v pohostinskom zariadení
    Preklad názvuAn Experience of a guest in hospitality establishment
    Autorské údajeSoňa Mištunová
    Autor Mištunová Soňa
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 34, č. 2 (2001), s. 84-95. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2001. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie
    Heslá pohostinstvo * reštaurácie * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * služby * ponuka * kvalita * dotazníky * výskum psychologický * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaPrezentácia výsledkov výskumu zameraného na skúmanie zdrojov zážitku v pohostinskom zariadení. Cieľom výskumu bolo identifikovať prvky ponuky vo vybraných pohostinských zariadeniach, ktoré v zákazníkovi vyvolávajú pocit zážitku a spokojnosti. Ponuka reštaurácií a hodnotenie ponuky služieb.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.