Počet záznamov: 1
Útok na Tatra banku pripomenul účelnosť prevencie
Názov Útok na Tatra banku pripomenul účelnosť prevencie Autorské údaje Sylvia Pálková Autor Pálková Sylvia Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 47 (21. novembra 2001), s. 21A. - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.016 - Vývoj podniku v čase Heslá podnik * firmy * kríza * kríza podniku * komunikácia * práca s verejnosťou * manažéri * agentúry * prevencia * Tatra banka, a.s. Bratislava Anotácia Spoločnosti, ktoré sa systematicky pripravujú na krízové situácie, je na Slovensku málo. Počet škandálov, ktoré ohrozujú prosperitu firmy sa zväčšuje. Potreba venovať sa public relations (PR). Agentúry združené v Asociácii public relations (APR). Potreba prípravy na krízovú komunikáciu. Vedenie krízu podceňuje. Prípad Tatra banky. Zahraničné spoločnosti sú na krízu pripravené - obvykle majú vypracované globálne krízové manuály. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 41-51
článok
Počet záznamov: 1