Počet záznamov: 1
Spokojnosť zákazníka a jej piliere - hodnota a kvalita výrobku alebo služby
Názov Spokojnosť zákazníka a jej piliere - hodnota a kvalita výrobku alebo služby Preklad názvu Customer satisfaction and its fundamentals - value and quality of product or service Autorské údaje aut. Anna Križanová Autor Križanová Anna Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 11, č. 3 (2003), s. 26-29. - Žilina : MASM, 2003. ISSN 1335-9231 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá spokojnosť zákazníkov * stratégia marketingová * stratégia podniková * filozofia * trh * kvalita výrobkov * hodnota Anotácia Význam spokojnosti zákazníka. Definície spokojnosti zákazníka. Výrobná podniková filozofia. Výrobková podniková filozofia. Predajná podniková filozofia. Marketingová podniková filozofia. Kvalita vnímaná zákazníkom. Kvalita vnímaná spoločnosťou. Kvalita vnímaná konkurenciou. Kvalita vnímaná podnikom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1