Počet záznamov: 1  

Socioekonomické funkcie obchodu a manažment lokalizácie obchodných podnikov

  1. Názov Socioekonomické funkcie obchodu a manažment lokalizácie obchodných podnikov
    Autorské údajeAnton Meteňko, Vanda Lieskovská
    Autor Meteňko Anton EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokumentVedecká rozprava k problému spoločenskej zodpovednosti obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovaj. S. 79-86. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta, Katedra marketingu, 2006
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Heslá obchod vnútorný * firmy * lokalizácia * manažment * regulácia * regióny
    AnotáciaCharakteristika obchodnej politiky SR v oblasti vnútorného obchodu. Možnosti komunálnej regulácie /malo-/obchodného podnikania.Startegické rozhodnutia v oblasti lokalizácie obchodných podnikov. Rozhodovanie o umiestnení obchodov. Faktory výberu lokality obchodnej firmy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 01175-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.