Počet záznamov: 1
Medzinárodný marketing: teória v praxi
Názov Medzinárodný marketing: teória v praxi : [prípadové štúdie] Autorské údaje Jana Koprlová Autor Koprlová Jana Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI , 2008. - 284 s. Vydanie 2. dopln. vyd. ISBN 978-80-969567-9-1 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * teória a prax * štúdie prípadové * výroba * obchod * dodávatelia * odberatelia * trh nákupný * trh predávajúceho * zákazníci Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 833179
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 833179 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1