Počet záznamov: 1
Častá úskalí smluvních vztahů v marketingu
Názov Častá úskalí smluvních vztahů v marketingu Autorské údaje Karla Chlumská Autor Chlumská Karla Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 8 (Srpen 2009), s. 50-51. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * spolupráca podnikov * agentúry * firmy * vzťahy zmluvné * reklama * legislatíva * diela autorské Anotácia Modelové situácie, ktoré môžu priniesť bezsenné noci a spôsoby, ako sa im vyvarovať. Problém úverovania zákazníkov a ich platobná neschopnosť. Zachovanie mlčanlivosti. Preťahovanie klientov či zamestnancov. Rámcová zmluva a dielčie objednávky. Zodpovednosť za právnu prípustnosť reklamy. Porušovanie autorských práv pri výberových konaniach. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 8-12 + 5 príl.
článok
Počet záznamov: 1