Počet záznamov: 1
Media strategies for marketing places in crisis
Názov Media strategies for marketing places in crisis : improving the image of cities, countries and tourist destinations Autorské údaje Eli Avraham and Eran Ketter Autor Avraham Eli Spoluautori Ketter Eran Vydavateľské údaje Oxford : Elsevier Butterworth-Heinemann , 2008. - 218 s. Edícia Marketing ISBN 978-0-7506-8452-1 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá mestá * kraje * regióny * imidž * kríza * pohromy živelné * úpadok hospodársky * úpadok sociálny * turistika * oživenie * médiá * reklama * štúdie prípadové * správanie spotrebiteľa * manažment * marketing * stratégia marketingová * teória a prax Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Signatúra 844958, 845618
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 844958 SEK Sklad knižničného fondu voľný 845618 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1