Počet záznamov: 1
The Use of marketing audit as a tool for efficiency
Názov The Use of marketing audit as a tool for efficiency Autorské údaje Dana Hrušovská, Martin Matušovič Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Matušovič Martin EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. S. 59-62 CD ROM. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016 / Dzuričková Jana ; Beslerová Stela ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing management, trade, financial and social aspects of business International scientific conference. ISBN 978-80-225-4163-3 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
VEGA 1/0784/15 Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu (50%)
Poznámky VEGA 1/0546/15 (50 %). - VEGA 1/0784/15 (50 %) Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * stratégia marketingová * stratégia obchodná * nástroje marketingové * euromarketing * audit * porovnanie medzinárodné Anotácia Marketingový audit ako nástroj marketingového riadenia v konkurenčnom marketingovom prostredí podnikov. Marketingový audit umožňuje monitorovať a optimalizovať obchodný marketing. Používanie a uplatňovanie marketingového auditu v konkrétnych podnikoch. Navrhované opatrenia a výsledky auditu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00156-009, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 588.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1