Počet záznamov: 1
Marketing našej súčasnosti
Názov Marketing našej súčasnosti Autorské údaje Róbert Štefko a kolektív, recenzovali: Jaroslav Kita, Jiří Kern, Zoltán Rózsa Autor Štefko Róbert Spoluautori Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Bačík Radovan Ferencová Martina Gburová Jaroslava Keruľ Rastislav Pollák František Suhányi Ladislav Fedorko Igor Fedorko Richard Mudrík Martin Zajacová Lenka Ďalší autori Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kern Jiří (Recenzent) Rózsa Zoltán (Recenzent) Korporácia Prešovská univerzita v Prešove . Fakulta manažmentu Vydavateľské údaje Prešov : Bookman , 2013. - 483 s. [24,15 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-89568-99-4 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing manažment * analýza swot * systémy informačné * výskum marketingový * správanie spotrebiteľa * marketing mix * produkty * politika cenová * komunikácia marketingová * reklama * vzťahy s verejnosťou * podpora predaja * predaj * riadenie predaja * marketing elektronický * distribúcia * marketing personálny * plánovanie * stratégia marketingová * marketing medzinárodný * kódexy etické Kategória EPC Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02230-001, kópia titul. strany
kniha
Počet záznamov: 1