Počet záznamov: 1
Prijímanie inovácií elektronických produktov v okruhu slovenských spotrebiteľov
Názov Prijímanie inovácií elektronických produktov v okruhu slovenských spotrebiteľov Súbežný názov Adoption of Electronic Product Innovation among Slovak Consumers Autorské údaje Angelika Csereová, Erika Seres Huszárik Autor Csereová Angelika Spoluautori Huszárik Erika Seres Zdrojový dokument Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest : zborník odborných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 22. novembra 2018, Hotel Krym, (Trenčianske Teplice, Slovenská republika). S. 55-64. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2019 / Kordoš Marcel ; Holomek Jaroslav ; Grenčíková Adriana ; Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8075-837-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá priemysel 4.0 * Slovensko * inovácie technologické * technológie nové * revolúcia priemyselná * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * produkty * hypotézy * marketing priamy * reklama * dotazníky * výskum Anotácia Predstavenie najznámejšej teórie o difúzii a spotrebiteľských skupín, ktoré prijímajú produkt v priebehu času. Zisťovanie pomeru spotrebiteľov zábavnej elektroniky mladších a starších ako 36 rokov žijúcich na území Slovenska v jednotlivých spotrebiteľských skupinách. Zistenie času prijatia produktu. Posúdenie skorších a neskorších prijímateľov. Preskúmanie hypotézy o skorších prijímateľoch. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1