Počet záznamov: 1
Strategic Analysis of Corporate Marketing in Culture Management
Názov Strategic Analysis of Corporate Marketing in Culture Management Preklad názvu Strategická analýza podnikového marketingu v riadení kultúry Autorské údaje Dinko Jukić Autor Jukić Dinko Zdrojový dokument Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 24, no. 1 (2019), s. 10-18. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2019. ISSN 2334-6191 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Srbsko Heslá marketing * manažment * značky * kultúra * korporácie Anotácia Analýza o strategickom postavení firemného marketingu v segmente kultúrneho manažmentu. Analýza troch typov kultúrneho segmentu: škola, divadlo a múzeum. Popis modelu riadenia korporátnej identity, firemného imidžu a firemnej reputácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 856.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1