Počet záznamov: 1
Current Stage of the Particular Segment of Augumented Reality Mobile Applications
Názov Current Stage of the Particular Segment of Augumented Reality Mobile Applications Preklad názvu Súčasné štádium jednotlivých segmentov mobilných aplikácií rozšírenej reality Autorské údaje Martin Kuchta, Simona Balaščáková, Peter Drábik Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Balaščáková Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing Identity : AI - The Future of Today : Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference : 14th November 2023, Trnava. Pp. 248-258. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023 ; Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today Annual International Scientific Conference. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527 DOI 10.34135/mmidentity-2023-25 Poznámky KEGA 029EU-4/2022. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá aplikácie mobilné * hry * realita virtuálna * technológie nové * technológie informačné * technológie obrazové * marketing elektronický Anotácia Technológie rozšírenej reality (augmented reality, AR) v poslednom čase spôsobujú revolúciu v konzumácii obsahu, preto je potrebné, aby vývojári AR, ktorí predstavujú ponuku technológie AR, spoločnosti, ktoré predstavujú dopyt po obsahu AR v mediálnom priestore, a taktiež jednotlivci, ktorí predstavujú konečných spotrebiteľov, poznali súčasnú etapu vývoja a možnosti obsahu AR. Článok sa zameriava na technológiu AR v konkrétnom segmente hier. Cieľom článku je identifikovať a definovať súčasné štádium herných AR aplikácií. Štúdia identifikuje a skúma najpopulárnejšie herné AR aplikácie dostupné v obchode iOS. Skúma informácie ako počiatočný poplatok za stiahnutie aplikácie, poplatky počas používania aplikácie, množstvo hodnotení, ratingy, vek, kategórie, počet jazykov, primárny jazyk a požiadavky na dáta. Výskum odhaľuje, že súčasný stupeň herných AR aplikácií je proužívateľský, ponecháva platby na voľbe používateľa, umožňuje sťahovanie dostatočne širokej cieľovej skupine a vyžaduje prijateľný dátový priestor v zariadení, do ktorého sa sťahuje. Ďalšie zlepšenia sa môžu zamerať na veľkosť dát, čo môže potenciálne zvýšiť počet stiahnutí. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00657-004, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 328.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1